Евакуйовані працівники можуть отримати лікарняні та декретні допомоги напряму від ФССУ

Дата: 17.03.2022 09:46
Кількість переглядів: 314

Фото без опису

Працівники, чиї роботодавці не змогли опрацювати їхній лікарняний та подати за ним заяву-розрахунок у зв’язку із бойовими діями за місцем їх розташування, можуть самостійно звернутись до Фонду соціального страхування України для отримання лікарняних і декретних допомог.

Куди звернутись працівнику?

Для цього застраховані особи мають звернутись до будь-якого зручного відділення Фонду – за місцем тимчасового перебування внаслідок евакуації, за місцем реєстрації тощо.

Перелік відділень ФССУ, які мають можливість здійснювати прийом в умовах воєнного стану та їх контакти оновлюються за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1WOc3xhgnrqRwYaoLd3AT1m1jKsY-rLrFSGaHv9z4Gn4/edit

Напряму працівнику може бути нарахована допомога по вагітності та пологах, допомога по тимчасовій втраті працездатності та допомога на поховання. Кошти будуть перераховані на спеціально відкритий для працівника поточний рахунок або особисту банківську картку. Слідкувати за станом фінансування можна у телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.

Які документи необхідні?

Для призначення матеріального забезпечення застраховані особи мають мати при собі паперовий листок непрацездатності або е-лікарняний.

Також варто підготувати копії таких документів: першої-четвертої, одинадцятої-шістнадцятої сторінок паспорта або іншого документа, що посвідчує особу; реєстраційного номера облікової картки платника податків. За наявності також подаються інші документи, передбачені у відповідному Порядку за посиланням нижче.

Довідка про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи в цьому випадку не вимагається.

Нормативна база

Надання матеріального забезпечення відбувається відповідно до Порядку надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування України деяким категоріям застрахованих осіб, затвердженого постановою правління ФССУ від 24.01.2017 № 8 (пункт 2.1).

Зверніть увагу, допомога надається безпосередньо через робочий орган виконавчої дирекції Фонду у разі, якщо роботодавцем не було подано заяву-розрахунок за вашим листком непрацездатності.

Попри впровадження в Україні воєнного стану фахівці Фонду соціального страхування України продовжують роботу задля надання усіх видів допомог і страхових виплат. Однак, на жаль, приміщення та будівлі деяких робочих органів Фонду були зруйновані внаслідок російської агресії.

Життя та безпека співробітників Фонду завжди будуть для нас найбільшим пріоритетом, тож окремі відділення управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях та місті Києві наразі вимушено призупинили прийом відвідувачів та виконують роботу дистанційно.

Однак більшість відділень Фонду продовжують роботу попри умови воєнного стану. Водночас, час прийому та контактні дані деяких з них були скориговані.

Актуальний перелік і контакти відділень оновлюються за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1WOc3xhgnrqRwYaoLd3AT1m1jKsY-rLrFSGaHv9z4Gn4

Гарячі лінії управлінь: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/981073 

За можливості обмежте візити до відділень та надайте перевагу електронному документообігу. Слідкувати за станом фінансування працівники та роботодавці можуть у телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund за тегами #фінансування_оперативно та #фінансування_страхувальників.

Зверніть увагу: вказані контакти є актуальними, однак можуть бути недоступні під час повітряної тривоги тощо, перед візитом необхідно уточнити можливість прийому за вказаними контактними номерами. Якщо відділення відсутнє у переліку, прийом у ньому призупинено.

Пресслужба виконавчої дирекції
 Фонду соціального страхування України


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь