Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України інформує
Відбулася зустріч з представниками громадських організацій
потерпілих на виробництві
Виконавчою дирекцією Фонду соціального страхування України спільно із Міністерством соціальної політики вживаються всі необхідні заходи щодо безперебійного надання потерпілим на виробництві та членам їх родин усіх законодавчо гарантованих страхових виплат та соціальних послуг.
Стан здійснення страхових виплат та надання медико-соціальних послуг потерпілим директор виконавчої дирекції Фонду Тетяна Михайленко обговорила із представниками громадських організацій потерпілих на виробництві на зустрічі 08 липня. У заході взяли участь представники громадськості з Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Кіровоградської та Луганської областей.
На зустрічі обговорили проблемні питання щодо соціального захисту потерпілих на виробництві, підняли питання фінансування страхових виплат, забезпечення потерпілих санаторно-курортним лікуванням, медичною реабілітацією, лікарськими засобами, виробами медичного призначення тощо.
Так, щомісячні страхові виплати, які компенсують потерпілим втрачений внаслідок нещасного випадку на виробництві або профзахворювання дохід (або членам їх родин у разі смерті потерпілих), фінансуються Фондом вчасно та в повному обсязі. З початку року за цим напрямом ФССУ направив близько 5,5 млрд гривень.
За оперативною інформацією робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України для забезпечення осіб з інвалідністю санаторно-курортним лікуванням за 6 місяців 2021 року видано 5 530 путівок, у закладах охорони здоров’я за рахунок коштів Фонду проліковано та забезпечено медичною реабілітацією 2 340 потерпілих. Лікарськими засобами та виробами медичного призначення забезпечено 10 862 потерпілих.
80% заяв на фінансування лікарняних подаються в електронному вигляді
Більшість роботодавців вже перейшли на електронний документообіг з Фондом соціального страхування України – близько 80% заяв-розрахунків, на підставі яких фінансується матеріальне забезпечення, подаються до Фонду онлайн.
Електронний документообіг дозволяє пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину – обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції.
Для подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мають укласти відповідний договір – це можна зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції ФССУ.
? Контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493
? Примірний договір: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/970830
Нагадаємо, саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам, зокрема, допомог по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах.
У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.
Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 01 жовтня 2018 року відповідно до постанови правління Фонду від 19.07.2018 № 12.