Проекти рішень виконавчого комітету №ПРОЕКТ «Про стан роботи із зверненнями громадян за 2020 рік»
Скликання: | 8 скликання 2021 рік |
Сесія: | 1 засідання |
Тип документу: | Проекти рішень виконавчого комітету |
Дата: | 08.02.2021 |
Номер документу: | ПРОЕКТ |
Назва документу: | Про стан роботи із зверненнями громадян за 2020 рік |
Прикріплені файли: |
|
ПРОЕКТ
ТРИБУХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БУЧАЦЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 18 лютого 2021 року № ____
Про стан роботи із зверненнями
громадян за 2020 рік
Заслухавши інформацію керуючої справами, секретаря виконавчого комітету Трибухівської сільської ради Лілії Кущак про стан роботи із зверненнями громадян що надійшли до Трибухівської сільської ради за 2020 рік, з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись пп.1 п. б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та забезпечення виконання в громаді вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян, виконавчий комітет Трибухівської сільської ради
ВИРІШИВ:
1.Довідку керуючої справами про стан роботи із зверненнями громадян що надійшли до Трибухівської сільської ради за 2020 рік взяти до відома.
2. Керівникам структурних підрозділів сільської ради зосередити увагу на забезпеченні виконання Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та Указів Президента України щодо розгляду звернень громадян та продовжувати роботу щодо забезпечення належної організації прийому громадян з особистих питань.
3. Спеціалістам Загальному відділу Трибухівської сільської ради:
1) постійно забезпечувати облік та встановити дієвий контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян
2) звертати увагу на першочергове вирішення звернень найменш соціально захищених громадян;
3) щоквартально інформувати сільський виконавчий комітет про стан роботи із зверненнями громадян.
4. Керуючій справами, секретарю виконавчого комітету, попередити працівників сільської ради про персональну відповідальність за стан розгляду звернень громадян та організації їх особистого прийому, обов’язкове і своєчасне повідомлення заявників про результати перевірки їх заяв і скарг.
5. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою .
Трибухівський
сільський голова Олег КОВДРИН
Довідка
про стан роботи зі звернення громадян, що надійшли до
Трибухівської сільської ради за 2020 рік
Трибухівська сільська рада роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі Указ) та інших нормативних актів.
Відповідно до плану роботи виконавчого комітету Трибухівської сільської ради на 2020 рік на засіданнях виконавчого комітету щоквартально підводяться підсумки даної ділянки роботи за відповідний період.
В рамках виконання Указу, Трибухівська сільська рада періодично висвітлює інформаційну довідку про роботу із зверненнями громадян у засобах масової інформації, зокрема на офіційному веб-сайті «Трибухівської сільської об’єднаної територіальної громади»
Керівниками сільської ради протягом 2020 року, згідно з затвердженими графіками, проводилися особисті прийоми громадян, постійно функціонує адрес електронної пошти сільської ради для відправлення письмових звернень громадян в електронній формі: 04392853@mail.gov.ua та забезпечено постійне відстеження та опрацювання письмових звернень громадян, які надійшли в електронній формі.
До Трибухівської сільської ради, як до представницького органу Трибухівської об’єднаної територіальної громади надійшло за у 2020 році 399 звернень що на 22 звернення більше порівняно з відповідним періодом 2019 року, з них частина звернень громадян надійшли поштою. Звернулося 204 громадян на особистий прийом до сільського голови, що на 29 звернень громадян більше порівняно з відповідним періодом 2019 року.
За категорією авторів:
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій надійшло 10 звернень,
від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 19,
від "дітей війни" – 1,
від членів багатодітних сімей-2,
дитина з інвалідністю з дитинства – 3,
член сім’ї загиблого учасника АТО - 5;
переселенець або внутрішньо переміщена особа – 2;
інші категорії – 357.
Із загальної кількості питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до сільської ради протягом 2020 року:
- 6 колективних звернень, або 1,5 % від загальної кількості звернень громадян ( 2019р –5, або – 1,3 %).
- 9 звернень з питань комунального господарства, або 2.2% від загальної кількості порушених питань ( 2019р.- 7, або 1,8% ).
- 78 звернень з питань соціального захисту населення, або 19,5% від загальної кількості порушених питань ( 2019р.- 91, або 23,6%).
- 286 звернень з питань аграрної політики та земельних відносин, або 71,6% від загальної кількості порушених питань ( 2019р.- 241, або 63,9% ).
- 18 звернень, або 4,5% від загальної кількості порушених питань з питань житлової політики ( 2019р.- 7, або 1,8%).
- 2 звернення, або 0,5% від загальної кількості порушених питань з питань
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку ( 2019р.- 33, або 8,7%).
Найбільш актуальних питань можна виділити три: комунального господарства; соціального захисту; аграрної політики і земельних відносин.
Особлива увага звертається на розгляд повторних звернень громадян, що надходять до сільської ради. З метою зменшення кількості звернень громадян з керівниками та спеціалістами проводиться роз’яснювальна робота.
Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Для оперативного вирішення питань з якими звертаються громадяни, при проведенні прийомів головою сільської ради до участі задіяні керівники та спеціалісти відділів сільської ради. За результатами розгляду звернень, що вирішувалися на особистих прийомах громадян слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством.
Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі голови сільської ради. Для підвищення рівня правової обізнаності громадян, що звертаються до сільської ради, на офіційному сайті сільської ради та стендах розміщено інформацію щодо порядку прийому громадян, графіки прийомів посадових та службових осіб, що ведуть прийом.
Спеціаліст сільської ради, відповідальний за роботу із зверненнями громадян, має телефонну лінію, що дає можливість мешканцям громади постійно звертатись із різноманітними питаннями і отримувати безпосередні відповіді.
Практично всі звернення отримані під час прийомів, крім вирішених чи роз’яснених під час прийому в усному порядку, беруться на контроль, що забезпечує дотримання передбачених законодавством термінів розгляду звернень. Заяви громадян, як правило направляються фахівцям відповідно до їх повноважень, які в свою чергу подають, за резолюцією сільського голови, направляються на розгляд чергової сесії сільської ради або на розгляд виконавчого комітету.
Особлива увага звертається спеціалістам сільської ради на важливість надання практичної та методичної допомоги, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.
Керуюча справами, секретар виконавчого комітету Лілія КУЩАК