Трибухівська громада

Тернопільська область, Чортківський район

Проекти рішень виконавчого комітету №ПРОЕКТ «Про затвердження посадових інструкцій начальника і спеціаліста служби у справах дітей та головного спеціаліста загального відділу з посадовими обов’язками архіваріуса»

Кількість переглядів: 382

Документ припинив свою дію 28.04.2021 р.

Скликання: 8 скликання 2021 рік
Сесія: 3 засідання
Тип документу: Проекти рішень виконавчого комітету
Дата: 16.04.2021
Номер документу: ПРОЕКТ
Назва документу: Про затвердження посадових інструкцій начальника і спеціаліста служби у справах дітей та головного спеціаліста загального відділу з посадовими обов’язками архіваріуса
Прикріплені файли:

 

ПРОЕКТ

ТРИБУХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БУЧАЦЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

від 28 квітня 2021 року                                                                               № _____

Про затвердження посадових  інструкцій

начальника і спеціаліста  служби у справах

дітей  та головного спеціаліста загального

відділу з посадовими обов’язками архіваріуса

 

Керуючись п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування», з метою розроблення та здійснення заходів, спрямованих на поліпшення становища дітей, їх інтелектуального і духовного розвитку, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, запобігання вчиненню дітьми правопорушень, на території об’єднаної територіальної громади, виконавчий комітет Трибухівської сільської ради

ВИРІШИВ :

  1. Затвердити посадові інструкції:

1.1. Начальника Служби у справах дітей виконавчого комітету Трибухівської сільської ради, що додається;

1.2. Спеціаліста Служби у справах дітей виконавчого комітету Трибухівської сільської ради, що додається;

1.3. Головного спеціаліста загального відділу Трибухівської сільської ради з що додається.

2. Зобов’язати секретаря  виконавчого комітету ознайомити головного спеціаліста загального відділу під підпис із його посадовими обов’язками.

3. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

 

  Трибухівський

 сільський голова                                                                         Олег КОВДРИН

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням виконавчого комітету
Трибухівської сільської ради

від 28 квітня 2021 року № _____

________________КОВДРИН Олег

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
начальника Служби у справах

дітей Трибухівської сільської ради

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Начальник Служби у справах дітей Трибухівської сільської ради (далі - начальник Служби) є посадовою особою місцевого самоврядування.

1.2. Начальник Служби призначається на посаду розпорядженням сільського голови за результатами конкурсу чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України. Звільняється з посади розпорядженням сільського голови згідно чинного законодавства.

1.3. На посаду начальника Служби призначається особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування на керівних посадах чи в інших сферах управління на керівних посадах не менше 5-ти років.

1.4. Начальник Служби підпорядковується безпосередньо сільському голові.

1.5. Начальник Служби керує діяльністю Служби, взаємодіє з органами поліції, прокуратури, судовими органами, структурними підрозділами сільської ради, навчальними закладами, підприємствами, установами та організаціями. Забезпечує виконання поставлених перед Службою завдань і представляє її у всіх закладах та організаціях у встановленому законом порядку.

1.6. Начальник служби повинен знати Конституцію України, Сімейний та Цивільний кодекси України, Закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», антикорупційне законодавство, інші законодавчі акти, що стосуються соціального захисту дітей, а також інші нормативно-правові акти, правила ділового етикету, основні принципи роботи на комп’ютері.

1.7. У своїй діяльності начальник Служби керується Конституцією України, Сімейним та Цивільним кодексами України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про звернення громадян», «Про охорону дитинства», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», антикорупційним законодавством та іншими діючим законодавством України, що стосується дітей, розпорядженнями та дорученнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, розпорядженнями сільського голови, Регламентом роботи Трибухівської сільської ради та Регламентом роботи виконавчого комітету сільської ради, Положенням про Службу у справах дітей, іншими нормативно-правовими актами та цією Інструкцією.

1.8. У разі тимчасової відсутності або відпустки виконання обов’язків начальника покладається на спеціаліста Служби у справах дітей виконавчого комітету сільської ради.

 

2. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ

1. Начальник Служби у процесі виконання покладених завдань:

  1. керує діяльністю Служби, несе персональну відповідальність за організацію та результати виконання покладених на Службу завдань і здійснення нею своїх функцій;
  2. готує посадові інструкції, визначає завдання і розподіляє обов’язки між співробітниками Служби, сприяє підвищенню їх кваліфікації;
  3. планує роботу Служби та звітує на засіданні виконавчого комітету про  стан її виконання;
  4. вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Служби;
  5. звітує на засіданні виконавчого комітету Трибухівської сільської ради про виконання покладених на Службу завдань та затверджених планів роботи;
  6. вносить пропозиції щодо розгляду на пленарних засіданнях сесії сільської ради та виконавчого комітету питань, що належать до компетенції Служби, та розробляє проекти відповідних рішень;
  7. розробляє та подає на розгляд сільської ради проекти рішень щодо фінансування та матеріально-технічного забезпечення виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на захист прав та інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
  8. готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали та статистичну звітність з питань захисту прав дітей, запобігання дитячій бездоглядності та правопорушень серед них;
  9. організовує розроблення та здійснення заходів, спрямованих на поліпшення становища дітей, їх інтелектуального і духовного розвитку, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, запобігання вчиненню дітьми правопорушень, на території об’єднаної територіальної громади;
  10. здійснює контроль за дотриманням та захищає особисті, майнові, житлові права дітей;
  11. сприяє збереженню майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
  12.  здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей у спеціальних установах для дітей незалежно від форм власності, у сім’ях усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу;
  13. організовує роботу по встановленню статусу дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, влаштуванню їх до сімейних форм влаштування або до інтернатних закладів;
  14. організовує направлення дітей до соціально-реабілітаційних центрів, лікарняних закладів та до установ медико-соціальної реабілітації дітей;
  15. контролює підготовку позовів до суду про позбавлення батьківських прав батьків, які ухиляються від своїх обов'язків по вихованню та утриманню дітей, які перебувають на обліку служби;
  16. представляє у встановленому законодавством порядку інтереси Служби у справах дітей в судах, інших органах під час розгляду правових питань і спорів, віднесених до компетенції Служби;
  17. в порядку самопредставництва здійснює захист прав та інтересів Служби у справах дітей в судах усіх юрисдикцій і всіх інстанцій;
  18. представляє у разі необхідності інтереси дітей в судах, у їх відносинах з підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності;
  19. здійснює контроль, у разі необхідності, за умовами роботи працівників молодше 18 років на підприємствах, установах та організаціях усіх форм власності;
  20. організовує з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету сільської ради, кримінальною міліцією у справах дітей заходи щодо захисту прав та інтересів дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність, запобігання правопорушень серед них;
  21. забезпечує ведення Єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів в Єдиній інформаційно-аналітичній системі «Діти»;
  22. забезпечує створення, впровадження, керування комплексною системою захисту інформації, що обробляється в ЄІАС «Діти»;
  23. надає потенційним усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, батькам- вихователям, прийомним батькам інформацію про дітей, які перебувають на обліку в Службі, і видає направлення для знайомства з дитиною та з метою налагодження психологічного корнтакту;
  24. проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань, що належать до компетенції Служби, через засоби масової інформації;
  25. проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Служби;
  26. організовує роботу, пов'язану із захистом персональних даних при їх обробці;
  27. здійснює організацію ведення діловодства Служби;
  28. забезпечує дотримання працівниками Служби правил внутрішнього трудового розпорядку та дисципліни;
  29. готує проекти посадових інструкцій начальника та спеціалістів Служби;
  30. вносить сільському голові пропозиції щодо структури та штатного розпису Служби;
  31. виконує інші доручення сільського голови в межах своїх повноважень та компетенції.
  1. ПРАВА

Начальник Служби має право:

  1. отримувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів, посадових осіб виконавчого комітету сільської ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до компетенції Служби, від місцевих органів державної статистики - статистичні дані, необхідні для виконання покладених на неї завдань;
  2. звертатись до виконавчого комітету сільської ради у разі порушення прав та інтересів дітей;
  3. вирішувати питання служби, контролювати її діяльність;
  4. надавати методичну, консультативну та практичну допомогу навчальним закладам, підприємствам та організаціям з питань соціального захисту і профілактики правопорушень серед дітей;
  5. вносити пропозиції та матеріали для розгляду на засідання виконкому сільської ради;
  6. звертатись до відповідних державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності у разі порушення прав та інтересів дітей, надання їм іншої допомоги;
  7. брати участь у перевірці стану виховної роботи у навчально-виховних і позашкільних закладах міста, а також, у разі необхідності, за дотриманням законодавства про працю неповнолітніх на підприємствах, установах та організаціях незалежно від форм власності;
  8. перевіряти стан роботи із соціально-правового захисту дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності;
  9. порушувати перед виконавчим комітетом сільської ради питання про направлення до спеціальних установ, навчальних закладів усіх форм власності дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, неодноразово самовільно залишали сім’ю та навчальні заклади;
  10. проводити особистий прийом дітей, а також їх батьків, опікунів чи піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, розглядати їх скарги та заяви з питань, що належать до компетенції Служби;
  11. відвідувати дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, перебувають на обліку в Службі, за місцем їх проживання, навчання і роботи, вживати заходів для захисту прав та законних інтересів дітей.

 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Начальник Служби несе відповідальність у межах, визначених чинним законодавством України, за:

  1. невиконання, несвоєчасне, неякісне або неналежне виконання посадових завдань та обов'язків, передбачених цією інструкцією;
  2. бездіяльність або невикористання наданих йому прав та обов’язків;
  3. порушення, вчинені в процесі здійснення своєї діяльності;
  4. порушення Правил внутрішнього службового розпорядку, порушення норм етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.
  1. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ЗА ПОСАДОЮ

Начальник Служби безпосередньо взаємодіє з секретарем ради,  керуючим справами, секретарем виконавчого комітету сільської ради, керівниками структурних підрозділів, відділів виконавчого комітету та іншими посадовими особами сільської ради, керівниками підприємств, установ, організацій громади та району в межах своїх повноважень.

 

 

З посадовою інструкцією ознайомлен__  _____________     __________________        

   _______ ___________202_ р.                                                      

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням виконавчого комітету
Трибухівської сільської ради

від 28 квітня 2021 року № ____

________________КОВДРИН Олег

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
спеціаліста Служби у справах

дітей Трибухівської сільської ради

 

1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

1.1. Спеціаліст відділу Служба у справах дітей Трибухівської сільської ради (надалі – спеціаліст служби Служба) є посадовою особою місцевого самоврядування.

1.2. Спеціаліст Служби призначається на посаду розпорядженням сільського голови за результатами конкурсу чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України. Звільняється з посади розпорядженням сільського голови згідно чинного законодавства.

1.3. Спеціаліст служби підпорядковується безпосередньо начальнику служби.

1.4. На посаду спеціаліста служби призначається особа, яка має вищу освіту не нижче ступеня бакалавра, без вимог до стажу роботи, вільно володіє державною мовою, комп’ютерною технікою і успішно пройшла конкурсний відбір.

1.5. Спеціаліст служби за посадовою інструкцією взаємодіє з органами поліції, прокуратури, судовими органами, управліннями, службами та відділами сільської ради, навчальними закладами, підприємствами та організаціями, забезпечує виконання поставлених завдань щодо реалізації заходів, спрямованих на захист прав дітей.

1.6. Спеціаліст служби повинен знати Конституцію України, Закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», антикорупційне законодавство, інші законодавчі акти, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, а також інші нормативно-правові акти, форми та методи роботи із засобами масової інформації, правила ділового етикету, основні принципи роботи на комп’ютері, державну мову на рівні ділового спілкування.

1.7. У своїй роботі спеціаліст служби керується Конституцією України, Сімейним та Цивільним кодексами України,  Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про звернення громадян»,  «Про охорону дитинства»,  «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», антикорупційним законодавством іншими  законодавчими актами України, що стосуються дітей, Указами Президента України, вищих органів виконавчої влади, розпорядженнями голови сільської ради, рішеннями сільської ради та її виконавчого органу, Положенням про Службу, посадовою інструкцією, загальними правилами поведінки державних службовців.

           

2. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ

2.1.Спеціаліст зобов`язаний:

1) організовувати взаємодію з відділами виконавчого органу сільської ради, навчальними закладами, позашкільними закладами, підприємствами та організаціями в роботі по попередженню злочинності серед дітей, їх соціального захисту;

2) вести особові справи дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, здійснювати їх патронаж;

3) проводити профілактичну роботу з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах, згідно з чинним законодавством та Положенням про службу у справах дітей;

4)  проводити особистий прийом громадян з питань захисту прав дітей;

5) розглядати заяви, скарги, звернення громадян щодо порушення прав дітей проводити заходи по усуненню причин їх виникнення;

 6) брати участь у засіданні рад профілактики у навчальних закладах сільської ради;

7) готувати пропозиції щодо застосування згідно з чинним законодавством санкцій до батьків за неналежне виконання чи ухилення від виконання своїх обов’язків по вихованню дитини;

8)  приймати участь в проведенні рейдів «Сім’я», «Діти вулиці», «Урок», «Діти та комп`ютер», тощо;

9) приймати участь у проведенні заходів до Міжнародного Дня захисту дітей, Дня знань, Новорічних та Різдвяних свят;

10) готувати позови до суду про позбавлення батьківських прав батьків, які злісно ухиляються від виконання своїх обов`язків по вихованню та утриманню дітей, які перебувають на обліку служби;


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь