Як аптечним закладам приєднатися до програми реімбурсації

Дата: 08.07.2025 15:38
Кількість переглядів: 17

Фото без опису

У звʼязку з тим, що з 1 липня 2025 року набула чинності постанова КМУ відповідно до якої всі аптечні заклади повинні укласти договори на реімбурсацію лікарських засобів, НСЗУ отримує велику кількість запитів від нових учасників щодо умов та алгоритму укладення договорів.
✅Для зручності надаємо покроковий алгоритм, як приєднатися до програми.
📌 Що необхідно для укладення договору:
- зареєструвати аптечний заклад в електронній системі охорони здоровʼя та забезпечити реєстрацію уповноважених осіб;
- забезпечити уповноважених осіб електронними підписами;
- мати належне компʼютерне обладнання та доступ до Інтернету в кожній аптеці або аптечному пункті, де планується відпуск препаратів та медвиробів;
- подати заяву про укладення договору через електронну медичну інформаційну систему, в якій зареєстрований заклад.
☝️Актуальна інформація про функціональні можливості МІС, що підключені до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я розміщені за посиланням https://ehealth.gov.ua/pidklyucheni-do-ehealth-mis/
- під час заповнення заяви зазначити:
• ПІБ підписанта договору та підставу, на основі якої діє підписант
• коректні банківські реквізити за форматом IBAN
• обрати групи станів (нозологій), за якими заклад готовий здійснювати відпуск лікарських засобів або медичних виробів.

Детальніше в оголошенні про укладення договорів про реімбурсацію на вебсайті НСЗУ https://contracting.nszu.gov.ua/.../ogoloshennya/29112024
📌 Важливо врахувати:
- помилки, зокрема, але не виключно у банківських реквізитах, можуть призвести до необхідності повторної подачі заяви;
- протягом 5 календарних днів з дати надсилання проєкту договору в системі уповноважена особа аптечного закладу накладає електронний підпис на договір. Договір є укладеним та набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами сторін;
- після укладення договору необхідно позначити в системі ті аптеки та аптечні пункти, де здійснюватиметься відпуск препаратів та медвиробів.
💡 Додаткові вимоги:
У разі необхідності уточнення даних щодо ліцензій на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами та/або на діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, надати їх скан-копії, прикріпивши у додатках до заяви.
📆 Строки подання заяв:
Дата початку строку дії договору — не раніше дати подання заяви.
Договори укладаються на строк до трьох років.
📞 Контакти для консультацій:
- технічні питання щодо подання заяви — до оператора вашої електронної медичної інформаційної системи;
- загальні питання — на електронну адресу reimb@nszu.gov.ua або за телефоном контактного центру НСЗУ 16-77.

 


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь