Про стан роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2024 року
ДОВІДКА
про підсумки роботи з розгляду звернень громадян за 9 місяців 2024 року у Трибухівській сільській раді
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Трибухівською сільською радою проведено аналіз роботи із зверненнями громадян протягом 9 місяців 2024 року.
Упродовж 9 місяців 2024 року у Трибухівській сільській раді зареєстровано та опрацьовано 440 звернень громадян, з них 153 отримано на особистому прийомі, 286 – письмово, 1 – електронною поштою. Із загальної кількості звернень за даний період надійшло 2 повторних звернення. Основною причиною повторних звернень є незгода заявників з наданими їм роз’ясненнями на попередні звернення.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» усі звернення, які надходили до сільської ради, розглядалися в передбачені законом терміни. За результатами розгляду вирішено позитивно 407, дано роз’яснено згідно з чинним законодавством на 29 звернення, відмовлено в задоволенні із роз’ясненням 4.
Найбільше звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян – ветеранів та інвалідів, членів багатодітних сімей, внутрішньо-переміщених осіб та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб. Зокрема:
- від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій та членів їх сімей – 27 звернень;
- від внутрішньо-переміщених осіб – 25 звернень;
- від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 23 звернення;
- від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 1.
Найчастіше громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціального захисту населення – протягом 9 місяців надійшло 260 звернень з даної тематики. Найчастіше у цій тематичній групі порушувалися питання надання матеріальної допомоги та видання акту встановлення факту здійснення догляду.
На другому місці за актуальністю перебувають питання житлової політики, а саме звернення щодо надання компенсації за безоплатне проживання ВПО – 80 звернень.
Третє місце за актуальністю посідають питання аграрної політики та земельних відносин – 63 звернення. У цій тематичній групі громадяни найчастіше зверталися про надання дозволу на затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Надійшли також звернення з питань:
- сімейної політики, захисту прав дітей – 17;
- житлово-комунального господарства – 4;
- питання дотримання законності та охорони правопорядку – 3;
- діяльність органів місцевого самоврядування – 3;
- екологія та природні ресурси – 1;
- транспорт і зв’язок – 1;
- інші питання – 16.
Усі звернення, що надійшли до виконавчого комітету Трибухівської сільської ради протягом 9 місяців 2024 року, розглядалися вчасно, неупереджено, об’єктивно та детально із залученням відповідних профільних спеціалістів, при необхідності – комісійно з виїздом на місце та за участю самих заявників. За потреби громадянам надавався чіткий алгоритм подальших дій для реалізації окреслених у зверненнях питань.
Графік особистого прийому доведено до відома населення шляхом оприлюднення на веб-сайті сільської ради, на стенді в приміщенні сільської ради, доведено до відома старост громади для подальшого оприлюднення в старостинських округах.
Робота з листами, заявами і скаргами в Трибухівській сільській раді направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі сільського голови. Секретарем сільської ради, керуючою справами, секретарем виконавчого комітету ради, спеціалістами загального відділу сільської ради постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються до посадових осіб сільської ради.
Підсумовуючи викладене, необхідно зазначити, що сільською радою проводиться постійна робота із заявами, скаргами та пропозиціями громадян. Звернення громадян, які надійшли у звітному періоді до сільської ради опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» із забезпеченням їх об’єктивного, всебічного розгляду з наданням вичерпних відповідей і роз’яснень та дотриманням строків виконання.
« повернутися до розділу «Про стан роботи зі зверненнями громадян»