Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік
ІНФОРМАЦІЯ
про стан роботи зі звернення громадян, що надійшли до Трибухівської сільської ради за 2023 рік
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Трибухівською сільською радою проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за 2023 рік.
Відповідно до чинного законодавства сільською радою створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених питань.
Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації.
Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями ветеранів війни, інвалідів, внутрішньо переміщених осіб.
Постійно функціонує адрес електронної пошти сільської ради (04392853@mail.gov.ua) і спеціальна форма (https://forms.gle/oKvHuZN4SezgZshx6) для відправлення письмових звернень громадян в електронній формі. Забезпечується постійне відстеження та опрацювання письмових звернень громадян, які надійшли в електронній формі, які також реєструються згідно чинного законодавства про звернення громадян.
Відповідальна особа за роботу із зверненнями громадян, має телефонну лінію, що дає можливість мешканцям громади постійно звертатись із різноманітними питаннями і отримувати безпосередні відповіді.
За 2023 рік до Трибухівської сільської ради надійшло 517 звернень. Для порівняння, за 2022 рік надійшло 541 звернення. Поштою надійшло 4 звернення, на особистому прийомі отримано 259 звернень. Мешканцями громади порушено 517 питань, з них 490 (503 – за 2022 рік) вирішено позитивно, 3 (5 – за 2022 рік) відмовлено у задоволені, а на 24 (32 – за 2022 рік) дано роз’яснення. Жодне з отриманих звернень не залишилося поза увагою відповідальних працівників.
Здебільшого громадяни зверталися до місцевих органів влади зі скаргами,
заявами і зауваженнями щодо соціального захисту, аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, житлової політики та охорони здоров’я.
Питання соціального захисту у зверненнях громадян у 2023 році посіли перше місце за актуальністю. Це безумовно пов’язано з проблемами, які виникли внаслідок збройної агресії РФ проти України, зокрема, у внутрішньо переміщених осіб. Ці звернення стосувалися призначення та виплат одноразової матеріальної допомоги і встановлення факту здійснення догляду. Усього протягом року надійшло 214 звернень цієї тематики, або 41,3 % від загальної кількості звернень.
Друге місце за актуальністю посіли питання житлової політики, які протягом 2023 року порушувалися у 161 зверненні і стосувалися питань щодо отримання компенсації витрат за безоплатне розміщення ВПО (31,1 % від загальної кількості звернень).
Питання аграрної політики та земельних відносин у зверненнях громадян за актуальністю посідають третє місце. Протягом 2023 року до Трибухівської сільської ради надійшло 34 звернення зазначеної тематики (6,5 % від загальної кількості звернень).
Крім того за звітний період у зверненнях порушувались і такі питання:
– сімейної політики, захисту прав дітей –26 (5,03 %);
- екології та природних ресурсів – 4 (0,77 %);
– комунального господарства – 3 (0,58 %);
– діяльності об’єднань громадян, релігій та міжконфесійних відносин – 1 (0,19 %);
– діяльності органів місцевого самоврядування – 3 (0,58 %);
– транспорту і зв’язку – 2 (0,39 %);
– питання дотримання законності та охорони правопорядку – 2 (0,39 %);
- діяльності органів місцевого самоврядування – 3 (0,58 %).
Проаналізувавши за територіальним поділом, резюмуємо, що найбільше звернень надійшло від жителів села Трибухівці – 277, села Пишківці – 81, села Пилява –20, села Цвітова –29, села Медведівці – 21, села Новоставці – 49, села Мартинівка – 26, жителів інших населених пунктів з-за меж територіальної громади – 14.
Значна частина звернень у 2023 році надійшла від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, а саме:
- від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп – 27 звернень або 5,2 % від загальної кількості за цей період;
- від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій – 18 звернень або 3,5 %;
- від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, жінок, які мають звання «Мати-героїня» – 5 звернень, або 1,0%;
– від дітей війни – 1 звернення, або 0,2%;
– від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 9 звернень, або 1,7 %;
- від ВПО – 18 звернень або 3,5 %.
На прохання вищезгаданої категорії громадянам надавалася одноразова
матеріальна допомога на лікування і вирішення соціально-побутових проблем, придбання палива.
За звітний період надійшло 4 колективних звернення та 1 повторне звернення.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», п.1, ст. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.6,7 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» розпорядженням сільського голови від 04 січня 2021 року № 02-од затверджено графік прийому громадян посадовими особами Трибухівської сільської ради.
Графік особистого прийому доведено до відома населення шляхом оприлюднення на веб-сайті сільської ради, на стенді в приміщенні сільської ради, доведено до відома старост громади для подальшого оприлюднення в старостинських округах.
Робота з листами, заявами і скаргами в Трибухівській сільській раді направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі сільського голови. Секретарем сільської ради, керуючою справами, секретарем виконавчого комітету ради, спеціалістами загального відділу сільської ради постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються до посадових осіб сільської ради.
Отже, керівниками і спеціалістами Трибухівської сільської ради проводиться відповідна робота, яка спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.
« повернутися до розділу «Про стан роботи зі зверненнями громадян»