Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік

Дата: 11.02.2025 12:10
Кількість переглядів: 21

Фото без опису

 

ІНФОРМАЦІЯ

про стан  роботи зі звернення громадян, що надійшли до Трибухівської сільської ради за 2021 рік

 

Робота Трибухівської сільської ради  протягом  2021 року була спрямована на своєчасний та якісний розгляд звернень громадян в рамках Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»,  постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», з метою вирішення важливих проблем населення.

До Трибухівської сільської ради, як до представницького органу Трибухівської територіальної громади надійшло за у 2021 році 469 звернень, що на 70 звернень більше порівняно з відповідним періодом 2020 року, з них частина звернень громадян надійшли поштою. Суттєве збільшення кількості звернень спричинено збільшенням кількості населених пунктів в складі Трибухівської територіальної громади.

Звернулося 200 громадян на особистий прийом до сільського голови, що на 4 звернення громадян менше порівняно з відповідним періодом 2020 року.

Трибухівською сільською радою та її виконавчим комітетом  виконуються вимоги Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Так, згідно пунктів 1.2 вищезазначеної Методики провідним спеціалістом загального відділу апарату сільської ради забезпечено належну реєстрацію звернень громадян в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян та журналі реєстрації прийому громадян. Звернення комплектуються у справи відповідно до вимог діючого законодавства.

Крім того,  постійно функціонує  адрес електронної пошти сільської ради (04392853@mail.gov.ua) для відправлення письмових звернень громадян в електронній  формі,  забезпечується постійне відстеження та опрацювання письмових звернень громадян, які надійшли  в електронній формі, які також реєструються згідно чинного законодавства про звернення громадян.

Також, відповідальний за роботу із зверненнями громадян, має  телефонну лінію, що дає можливість мешканцям громади постійно звертатись із різноманітними питаннями і отримувати безпосередні відповіді. 

На виконання пунктів 3.4 діючої Методики в сільській раді всі звернення, що надходять, розглядаються керівництвом сільської ради  та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень повідомляються, в терміни згідно чинного законодавства,  про результати розгляду їх питань.

Протягом 2021 року мешканцями громади порушено 469 питань (399 – за 2020 рік), з них 347 (374 - 2020 рік) вирішено позитивно, 4 зверненням               (7 – 2020р.) відмовлено в задоволенні, а на 28 звернень (16 – 2020р.) дано роз’яснення.

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях стосувались: аграрної політики та земельних відносин – 298 (63,5%), охорони здоров’я – 89 (18,9%), соціального захисту – 31 (6,6%), житлово-комунального господарства – 30 (6,3 %),    освіти-7 (1,4%), екології та природних ресурсів – 6 (1,2%) , питання дотримання законності та охорони правопорядку 4 (0,8%), транспорту і зв’язку – 3 (0,6%), діяльності об’єднань громадян, релігій та міжконфесійних відносин – 1 (0,2%).

Найбільше звернень надійшло, зокрема від жителів  села                   Трибухівці – 139, села Медведівці  – 63, села Новоставці – 56,                          села Пишківці – 52, села Цвітова – 51, села Пилява – 50, села Мартинівка – 30, жителів інших населених пунктів з-за меж територіальної громади – 28.

За категоріями авторів та соціальним станом від  учасників бойових дій надійшло 12 звернень, від осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи, надійшло                            8 звернень, від багатодітних сімей, від одиноких матерів, дітей сиріт – 9, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 20, пенсіонерів – 89,                         робітників -21,  інше - 316

За звітний період надійшло 7 колективних  та 2 повторних звернень.

Як свідчить аналіз, у зверненнях, що стосувались аграрної політики та земельних відносин - це питання власності на землю та земельні конфлікти, житлово-комунального господарства – питання благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту місцевих доріг, соціального захисту - отримання соціальних виплат (матеріальної  допомоги на лікування,  по народженню дитини,  допомоги на поховання, тощо) субсидій, надання роз’яснень  законодавства із соціального захисту.

Відповідно  до статті 22 Закону України «Про звернення громадян»,  п.1, ст. 6 Указу  Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.6,7 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» розпорядженням сільського голови від 04 січня 2021 року № 02-од затверджено графік  прийому громадян  посадовими особами Трибухівської сільської ради.

Графік особистого прийому доведено до відома населення шляхом оприлюднення на веб-сайті сільської ради, на стенді в приміщенні сільської ради, доведено до відома старост громади для подальшого оприлюднення в старостинських округах.

Відповідно до плану роботи виконавчого комітету Трибухівської сільської ради  в 2021 році на засіданнях виконавчого комітету щоквартально підводилися  підсумки даної ділянки роботи  за відповідний період.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем сільського  голови.

Секретарем сільської ради, керуючою справами,  секретарем виконавчого комітету ради, спеціалістами  загального відділу сільської ради постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються до посадових осіб сільської  ради.

Особлива увага звертається на розгляд повторних звернень громадян, що надходять до сільської ради. З метою зменшення кількості звернень громадян керівниками та спеціалістами структурних підрозділів апарату сільської ради та її виконавчого комітету проводиться роз’яснення щодо піднятих питань, які входять до їх компетенції.

Практично всі звернення отримані під час прийомів, крім вирішених чи роз’яснених під час прийому в усному порядку, беруться на контроль, що забезпечує дотримання передбачених законодавством термінів розгляду звернень. Заяви громадян, як правило направляються фахівцям відповідно до їх повноважень, які в свою чергу, забезпечують кваліфікований та всебічний розгляд порушених громадянами питань, а при необхідності, направляються  на розгляд чергової сесії сільської ради, або на розгляд виконавчого комітету.

Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Для оперативного вирішення питань з якими звертаються громадяни, при проведенні прийомів головою сільської ради до участі задіяні керівники та спеціалісти відділів сільської ради. За результатами розгляду звернень, що вирішувалися на особистих прийомах громадян слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством. 

Отже, керівниками і спеціалістами Трибухівської сільської ради проводиться відповідна робота, яка спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.


« повернутися до розділу «Про стан роботи зі зверненнями громадян»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь