CЕРВІС ПОДАЧІ РОБОТОДАВЦЯМИ ЕЛЕКТРОННИХ СКАНОВАНИХ КОПІЙ ТРУДОВИХ КНИЖОК НАЙМАНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЧЕРЕЗ ВЕБПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Дата: 21.03.2024 09:04
Кількість переглядів: 168

Для великих страхувальників, а також для тих в кого є централізовані бухгалтерії (школи, садочки та ін.) реалізовано можливість надання доступу спеціалісту кадрової служби для введення інформації про трудові відносини.

 

Ведення спеціалістів відділу кадрів

Страхувальнику в особистому кабінеті реалізовано можливість ведення спеціалістів відділу кадрів - пункт меню «Відділ кадрів».

Режим призначено для введення даних працівників страхувальника, яким надається право перегляду та введення відомостей про трудові відносини робітників страхувальника.

Користувачу надається для перегляду список працівників відділу кадрів з полями:

  • РНОКПП;

  • ПІБ;

  • статус  (діючий; не діючий);

  • піктограм щодо блокування користувача (для користувача в статусі «діючий») та розблокування (для користувача в статусі «не діючий).

Для доповнення списку спеціалістів відділу кадрів призначено кнопку «Додати», по якій відкривається екранна форма введення даних нового кадрового спеціаліста з полями:

  • РНОКПП особи – ручне введення текстового поля;

  • ПІБ спеціаліста відділу кадрів – ручне введення текстового поля.

Якщо спеціаліст відділу кадрів має посадовий КЕП, де прописано його РНОКПП та код за ЄДРПОУ страхувальника, він зможе увійти в кабінет юридичної особи (а саме – страхувальника за кодом ЄДРПОУ з КЕП особи) та переглянути відомості про трудові відносини робітників страхувальника та ввести нові дані щодо відомостей про трудові відносини робітників страхувальника.

 

Порядок дій:

 

  1. Виготовити кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадової особи від підприємства, організації, установи, яка подає звіти по ЄСВ за найманих працівників.

  2. Керівнику або головному бухгалтеру ввести даного працівника на Порталі, пункт меню Відділ кадрів, як спеціаліста кадрової служби (див. вище).

  3. Працівнику зайти на Портал за допомогою КЕП, як юридична особа.

  4. Спеціалісту відділу кадрів надається обмежений доступ до функціоналу Порталу (внесення відомостей про трудові відносини, перегляд електронних листків непрацездатності).

  5. По кожному працівнику завантажити скановані копії оригіналів трудових книжок.

 

 

Головне управління

Пенсійного фонду України

в Тернопільській області

 

 

20.03.2024

Фото без опису


« повернутися до розділу «Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь