Допомога у розмірі 8000 грн в разі втрати заробітку через карантин

Дата: 23.12.2020 10:30
Кількість переглядів: 497

 

Фото без опису

1.Одноразова матеріальна допомога застрахованим особам-

одноразова виплата держави у зв’язку із втратою частини заробітної плати найманими працівниками суб’єктів господарювання, робота яких тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів, встановлених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - обмежувальні протиепідемічні заходи, пов’язані із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та у зв’язку із втратою частини доходу фізичними особами - підприємцями, економічна діяльність яких тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

 Розмір допомоги - 8000 грн.

Хто зможе отримати? Наймані працівники, які втратили частину зарплати внаслідок посилення карантинних обмежень, та ФОПи, які втратили частину доходу через заборону на повноцінне функціонування.

 Основний вид діяльності таких суб'єктів господарювання та ФОП має бути одним з Переліку основних видів економічної діяльності, стосовно яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи та заявлений першим у відомостях з ЄДР станом на 31 жовтня 2020 року.

Хто не зможе отримати допомогу?

1) наймані працівники:

 - які на дату звернення працюють у суб'єкта господарювання, що не нарахував ЄСВ за третій квартал 2020 року;

-які працюють у суб’єкта господарювання, основний КВЕД якого на 31 жовтня не відносився до Переліку;

 -які працюють у суб’єкта господарювання за сумісництвом;

 -середня зарплата яких перевищує 30 тис. гривень на місяць. Для обчислення враховуються усі місяці III кварталу 2020 року;

 2) фізичні особи - підприємці, які є застрахованими особами:

 -які зареєстровані менше трьох місяців;

-які сплатили у 2020 році ЄСВ за себе менше ніж за три місяці;

 -основний вид економічної діяльності яких на 31 жовтня не відносився до Переліку;

-які є найманими працівниками та ФОП одночасно;

 -підприємницька діяльність яких припинена.

Виплата здійснюється - на підставі заяв застрахованих осіб, поданих ними в електронній формі з використанням Порталу «Дія».

Перерахування коштів здійснюється - Пенсійним Фондом України.  

В який період можна подати заяву про виплату допомоги? З 14 грудня 2020 року по 31 грудня 2020 року. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь