Конкурс на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Трибухівської сільської ради
Трибухівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади - начальник фінансового відділу Трибухівської сільської ради;
Вимоги до посади: громадянство України, освіта вища відповідного професійного спрямування, ступінь вищої освіти – магістр (у разі, коли особа здобула вищу освіту за освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу ХV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістр); стаж роботи з фінансової діяльності - не менше 2 років; вільне володіння державною мовою; вміння організувати фінансову роботу на підприємстві, знання бюджетного законодавства; досвід роботи з фінансовими комп'ютерними програмами; вміння аналізувати бюджетну політику та планувати заходи з її реалізації; вміння обґрунтовувати власну позицію, досягати кінцевих результатів; вміння працювати в команді; володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами; знання діловодства.
Особистісні компетенції: відкритість та комунікабельність; дисципліна і системність; інноваційність та неупередженість; самоорганізація та саморозвиток; принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень, тощо.
Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
- письмова заява особи, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції» (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб – сайті НАЗК);
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Паспорт та трудова книжка пред'являються на засіданні конкурсної комісії.
Документи приймаються упродовж 15 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою:
48431, вул. Горішня,46, с.Трибухівці, Бучацького р-ну, Тернопільської обл.
Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається працівником відповідальним за кадрову роботу.