Конкурс на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Трибухівської сільської ради

Дата: 16.11.2020 10:07
Кількість переглядів: 564

Фото без описуТрибухівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади -  начальник фінансового відділу Трибухівської сільської ради;

Вимоги до посади: громадянство України, освіта вища відповідного професійного спрямування, ступінь вищої освіти – магістр (у разі, коли особа здобула вищу освіту за освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу ХV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістр); стаж роботи з фінансової діяльності - не менше 2 років; вільне володіння державною мовою; вміння організувати  фінансову роботу на підприємстві, знання  бюджетного законодавства;  досвід роботи з фінансовими комп'ютерними програмами; вміння аналізувати бюджетну політику та планувати заходи з її реалізації; вміння обґрунтовувати власну позицію, досягати кінцевих результатів; вміння працювати в команді; володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами; знання діловодства.

 

Особистісні компетенції: відкритість та комунікабельність; дисципліна і системність; інноваційність та неупередженість; самоорганізація та саморозвиток; принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень, тощо.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

 - заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- письмова заява особи, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції» (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб – сайті НАЗК);

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Паспорт та трудова книжка пред'являються на засіданні конкурсної комісії.

Документи приймаються упродовж 15 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою:

48431, вул. Горішня,46, с.Трибухівці, Бучацького р-ну, Тернопільської обл.

Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається працівником відповідальним за кадрову роботу.
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь