Проекти рішень виконавчого комітету №ПРОЕКТ «Про стан роботи із зверненнями громадян що надійшли до Трибухівської сільської ради за 2021 рік»
Документ припинив свою дію 21.01.2022 р.
Властивість | Значення |
---|---|
Скликання: | 8 скликання 2022 рік |
Сесія: | 1 засідання |
Тип документу: | Проекти рішень виконавчого комітету |
Дата: | 11.01.2022 |
Номер документу: | ПРОЕКТ |
Назва документу: | Про стан роботи із зверненнями громадян що надійшли до Трибухівської сільської ради за 2021 рік |
Прикріплені файли: |
|
ПРОЕКТ
ТРИБУХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 21 січня 2022 року № 01
Про стан роботи із зверненнями
громадян що надійшли до
Трибухівської сільської ради
за 2021 рік
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши та обговоривши інформацію керуючої справами, секретаря виконавчого комітету Трибухівської сільської ради Лілії Кущак про стан роботи із зверненнями громадян що надійшли до Трибухівської сільської ради за 2021 рік, з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права громадян на звернення до органів місцевого самоврядування, а також підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян, враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в громаді, керуючись Законом України «Про звернення громадян», п.б ч.1 ст.38, п.2 ч.2 ст.52 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Трибухівської сільської ради
ВИРІШИВ:
1.Інформацію керуючої справами про стан роботи із зверненнями громадян що надійшли до Трибухівської сільської ради за 2021 рік взяти до відома.
2. Секретарю сільської ради, керуючому справами, секретарю виконавчого комітету сільської ради, старостам старостинських округів, керівникам структурних підрозділів сільської ради, керівникам комунальних підприємств, що належать до сфери управління сільської ради забезпечити постійний особистий контроль за виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», забезпечивши, зокрема:
- неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян»;
- посилення персональної відповідальності та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень;
- недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;
- з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень;
- поновлення прав і свобод громадян,порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, у тому числі до дисциплінарної, за неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян;
- забезпечення проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом;
- безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян.
4. Керуючій справами, секретарю виконавчого комітету, попередити працівників сільської ради про персональну відповідальність за стан розгляду звернень громадян та організації їх особистого прийому, обов’язкове і своєчасне повідомлення заявників про результати розгляду їх заяв і скарг.
5. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою .
Трибухівський сільський голова Олег КОВДРИН
ІНФОРМАЦІЯ
про стан роботи зі звернення громадян, що надійшли до Трибухівської сільської ради за 2021 рік
Робота Трибухівської сільської ради протягом 2021 року була спрямована на своєчасний та якісний розгляд звернень громадян в рамках Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», з метою вирішення важливих проблем населення.
До Трибухівської сільської ради, як до представницького органу Трибухівської територіальної громади надійшло за у 2021 році 469 звернень, що на 70 звернень більше порівняно з відповідним періодом 2020 року, з них частина звернень громадян надійшли поштою. Суттєве збільшення кількості звернень спричинено збільшенням кількості населених пунктів в складі Трибухівської територіальної громади.
Звернулося 200 громадян на особистий прийом до сільського голови, що на 4 звернення громадян менше порівняно з відповідним періодом 2020 року.
Трибухівською сільською радою та її виконавчим комітетом виконуються вимоги Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».
Так, згідно пунктів 1.2 вищезазначеної Методики провідним спеціалістом загального відділу апарату сільської ради забезпечено належну реєстрацію звернень громадян в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян та журналі реєстрації прийому громадян. Звернення комплектуються у справи відповідно до вимог діючого законодавства.
Крім того, постійно функціонує адрес електронної пошти сільської ради (04392853@mail.gov.ua) для відправлення письмових звернень громадян в електронній формі, забезпечується постійне відстеження та опрацювання письмових звернень громадян, які надійшли в електронній формі, які також реєструються згідно чинного законодавства про звернення громадян.
Також, відповідальний за роботу із зверненнями громадян, має телефонну лінію, що дає можливість мешканцям громади постійно звертатись із різноманітними питаннями і отримувати безпосередні відповіді.
На виконання пунктів 3.4 діючої Методики в сільській раді всі звернення, що надходять, розглядаються керівництвом сільської ради та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень повідомляються, в терміни згідно чинного законодавства, про результати розгляду їх питань.
Протягом 2021 року мешканцями громади порушено 469 питань (399 – за 2020 рік), з них 347 (374 - 2020 рік) вирішено позитивно, 4 зверненням (7 – 2020р.) відмовлено в задоволенні, а на 28 звернень (16 – 2020р.) дано роз’яснення.
Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях стосувались: аграрної політики та земельних відносин – 298 (63,5%), охорони здоров’я – 89 (18,9%), соціального захисту – 31 (6,6%), житлово-комунального господарства – 30 (6,3 %), освіти-7 (1,4%), екології та природних ресурсів – 6 (1,2%) , питання дотримання законності та охорони правопорядку 4 (0,8%), транспорту і зв’язку – 3 (0,6%), діяльності об’єднань громадян, релігій та міжконфесійних відносин – 1 (0,2%).
Найбільше звернень надійшло, зокрема від жителів села Трибухівці – 139, села Медведівці – 63, села Новоставці – 56, села Пишківці – 52, села Цвітова – 51, села Пилява – 50, села Мартинівка – 30, жителів інших населених пунктів з-за меж територіальної громади – 28.
За категоріями авторів та соціальним станом від учасників бойових дій надійшло 12 звернень, від осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи, надійшло 8 звернень, від багатодітних сімей, від одиноких матерів, дітей сиріт – 9, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 20, пенсіонерів – 89, робітників -21, інше - 316
За звітний період надійшло 7 колективних та 2 повторних звернень.
Як свідчить аналіз, у зверненнях, що стосувались аграрної політики та земельних відносин - це питання власності на землю та земельні конфлікти, житлово-комунального господарства – питання благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту місцевих доріг, соціального захисту - отримання соціальних виплат (матеріальної допомоги на лікування, по народженню дитини, допомоги на поховання, тощо) субсидій, надання роз’яснень законодавства із соціального захисту.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», п.1, ст. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.6,7 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» розпорядженням сільського голови від 04 січня 2021 року № 02-од затверджено графік прийому громадян посадовими особами Трибухівської сільської ради.
Графік особистого прийому доведено до відома населення шляхом оприлюднення на веб-сайті сільської ради, на стенді в приміщенні сільської ради, доведено до відома старост громади для подальшого оприлюднення в старостинських округах.
Відповідно до плану роботи виконавчого комітету Трибухівської сільської ради в 2021 році на засіданнях виконавчого комітету щоквартально підводилися підсумки даної ділянки роботи за відповідний період.
Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем сільського голови.
Секретарем сільської ради, керуючою справами, секретарем виконавчого комітету ради, спеціалістами загального відділу сільської ради постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються до посадових осіб сільської ради.
Особлива увага звертається на розгляд повторних звернень громадян, що надходять до сільської ради. З метою зменшення кількості звернень громадян керівниками та спеціалістами структурних підрозділів апарату сільської ради та її виконавчого комітету проводиться роз’яснення щодо піднятих питань, які входять до їх компетенції.
Практично всі звернення отримані під час прийомів, крім вирішених чи роз’яснених під час прийому в усному порядку, беруться на контроль, що забезпечує дотримання передбачених законодавством термінів розгляду звернень. Заяви громадян, як правило направляються фахівцям відповідно до їх повноважень, які в свою чергу, забезпечують кваліфікований та всебічний розгляд порушених громадянами питань, а при необхідності, направляються на розгляд чергової сесії сільської ради, або на розгляд виконавчого комітету.
Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Для оперативного вирішення питань з якими звертаються громадяни, при проведенні прийомів головою сільської ради до участі задіяні керівники та спеціалісти відділів сільської ради. За результатами розгляду звернень, що вирішувалися на особистих прийомах громадян слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством.
Отже, керівниками і спеціалістами Трибухівської сільської ради проводиться відповідна робота, яка спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.
Керуюча справами,
секретар виконавчого комітету Лілія КУЩАК